The Mail apologises for its Disability Living allowance statement

1337_bigThe current issue of Private Eye is well worth reading, especially for the full page on “Press Regulation: The insomnia of reason”.

Also included is this:

Correction of the fortnight prize goes to the Daily Mail, which last week clarified its claim on 25 February that “half of all decisions on Disability Living Allowance are made without any medical evidence”.
“We are happy to clarify that this referred to any additional information above that already accompanying reports from GPs, consultants or other health professionals,” announced the paper.
Apart from that, though, nothing.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s